maanantai 2. huhtikuuta 2012

Hyvää kuuluu





Synttärisankari. Mun vauva. Kakara. Niin iso jo.
Oon ehkä joku huono mutsi kun en kirjaa ylös kaikkea kehitykseen liittyvää. Eikä meillä oo mitään kunnon rytmiäkään elämässä. Lähinnä nukkumaanmeno ja herääminen tapahtuu suunnilleen samoihin aikoihin. Oon joskus liianki boheemi mamma. Mutta onnellisilta nuo lapsukaiset vaikuttaa. Ihania pentuja <3.


Meiän ruokapöytä väliaikaisesti on aika säälittävän pieni. Mun isän tekemä kustavilainen. Haaveissa jatkettava jopa reilu 10 henkeä ääreensä vetävä pöytä. Illanviettoja ja ystäviä.



Pikkuserkukset. Ikäeroa n. 6kk. I on se vanhempi. Meiän kirppu. Kokoeroa paljon vähemmän ainakin kun näitä kuvia katsoo. Ihania ja rakkaita tyttösiä.




Niin lempipuuhaa :) "Äiti tuu pomppii!" Ja äitihän menee pomppimaan välillä... mukavaahan se on!


Joulukuun -09 lapsoset. Niin rakkaita viikareita. Tulee kyllä ikävä kuunvaihteessa muualle muuttaneita. Voi olla että perässä tullaan... Pitkäaikainen mietintä ihan jonneki muualle muutosta on taas nostanut päätään varsinkin miehen mielessä. Mua lähinnä mietityttää kaikki muuttuva. Vaikka olishan siellä hirmuisesti ystäviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät, kiitos! :)