keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Vanhenemisen riemu

Aikuisena vanheneminen ja syntymäpäivät on kauheita. Taas on vuosi lisää ja meinaa masentaa. Surullinen fiilis ollu koko päivän.
Syntymäpäivät on yleensä nykyisin tylsiä ja melkeimpä normipäiviä surkeempia. Oon varmaan juhlistanu synttäreitä viimeksi vähintään 4 vuotta sitten. Yhtään mitenkään.
Mulla on joku vanhenemiskriisi menneillään. Viimeistään siis 29-vuotiaana mun vanheneminen mystisesti pysähtyy ja oon sitten loppuelämän sen 29. ;)

Äiti sanoi tänään mun syntyneen illalla klo. 22 jälkeen. Hauskaa on se, että molemmat omista lapsista on syntynyt samoihin aikoihin vuorokaudesta. Kumpikin tosin ennen klo. 22.

Mies antoi mulle n. kolme tuntia yksinäistä aikaa ja lähti lasten kans viemään kyläilijöitä kotiinsa. Hauskuutan täällä itseäni Hyvillä ja Huonoilla uutisilla! Takuuviihdyttävä ohjelma.

Yks meidän vierailijoista siivos meidän muiden puistovierailun aikana. Kiitos vielä kerran!
Hain tänään miehen toimistoltaan ja jätin lapset kyläilijöiden hoiviin. Käytiin kaupassa käsi kädessä ;D ja nauroin että mehän ollaan ku vastarakastuneet, kun ei kummallakaan ollut edes sormuksia sormessa.
Automatkalla mietittiin, että oispa tylsää, yksinäistä, tyhjää ja outoa jos oltaiski vain me kaks. Ilman lapsia. Onneks meillä on nuo muruset!
Mutta kyllä me vaan tarvittais kahdenkeskistä aikaa. Tosi paljon. Ei paljon kahdenkeskistä aikaa, vaan tarve pienelle minilomalle on iso :). Ja minä viikonloppuloman ihan vain omasta itsestäni huolehtien.
T tekee ympäripyöreitä päiviä ja on esimerkiksi to-pe välisen yön taas hotellissa yötä eräässä rannikkokaupungissa tuolla idempänä.
Mutta mulla siintää tulevaisuudessa suuri motivaatiopalkinto kiitokseksi tästä aikaimoisesta yh-elosta. Sen voimin siis jaksan tsempata ilman suurempia nalkutuksia miehen pitkistä työreissuista ja -päivistä. :) Yks iso unelma toivottavasti toteutuu loppukesästä, jos ei toinenkin.

Liityin tänään WWF:n ilmastokummiksi. Joskus pienenä olin panda-myyjänä :) onkohan niitä enään?


Kesä on pian täällä. Kuva viime viikolta auringonlaskun aikaan. Tarkeni!

1 kommentti:

Kommentit piristävät, kiitos! :)