keskiviikko 16. tammikuuta 2013





Jos raskisin niin meillä olis koko ajan uusia leikkokukkia. Tulppaaneja, neilikoita, auringonkukkia...

Aamulla keittiöön tullessa teki mieli alkaa puunaamaan kotia. Puunasin vähän, mutta oon edelleen yövaatteissa.
Pyykinpesukone laulaa tauotta, nuorin nukkuu päiväunia.
Tänään en koske kuntopyörään vaan laiskottelen. Ja vastustan helposti miehen tuomaa maraboun minttukrokanttisuklaata jääkaapissa. Ihmeiden aika ei ole ohi!

Haluaisin alkaa pitämään kasvisruokamaanantaita. Tai useampanakin päivänä pelkkää kasvisruokaa. Pitäis vaan löytää jostain kivoja ja hyviä reseptejä.

Nymmää ryhyristäyryn.

4 kommenttia:

  1. Blogissani on sinulle haaste :o)
    http://momentsinlife-eliisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hei ryhyristäytyjä, mulle maistuis se maraboun minttusuklaa tän kasvisruuan keskeltä. Jopa tavallinen päärynäkin maistuu taivaalliselta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin ehkä ilahduttaa sua pienellä paketilla tässä lähipäivinä ;) <3!
      Jos syöt siellä jotain erityisen hyvää kasvismättöä niin ohje talteen ja mulle?! Tuun kyllä käymään asap! ;) ja ruinaan ehkä sulta yöpaikan jos oikeen köyhä oon.

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos! :)