tiistai 8. tammikuuta 2013

Pipopää


Ensin olin että ei meille. Tein kuitenki virheen ja kokeilin. Niin on nätti ja söpö ja ja ja... että oli pakko!
Nyt meilläki on Papun rusettipipo. Äitilläki.

Tyttö ra-kas-taa pähkinöitä! Pistaasipähkinät on jopa ite saatava aukasta, apu ei kelpaa muuta kuin todella tiukan tapauksen edessä. Niitä menikin illalla aikamoinen määrä kun tuo hamsteri pääs vauhtiin. Kourat ja suu täynnä.

Ps. Oon muuten huomannut ettei tyttö syö ruokia joita mun ei tehnyt mieli raskausaikana. Niin nirppanokka! Niihin kuuluu mm. ruskea kastike, peruna..
Sellasia ruokia kyllä syö mitä tuli itsekin syötyä kun ootin tuota ipanaa.

On se niin rakas jästipää <3

Pps. En oikeesti varmaan oo näin aikasin hereillä ;). Meillä on vielä joululomarytmit aika mukavasti mallillaan...

5 kommenttia:

  1. Söpöys pikkuhamsteri :)
    Meillä kans pähkinät sellaista, millä voitais elää, minä ja lapset. Vois olla huonomminkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pähkinät on niin namia! Myös mun mielestä.. ja isoveljen. Vois onneks olla paljonkin huonommin :) nuo onneks tykkää paljon noista terveellisemmistäkin naposteltavista. Pähkinät ja vihannekset yms.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Se on vielä söpömpi luonnossa! ;) nyt mä ymmärrän kunnolla noiden kotikutsujen idean..

      Poista
  3. Eikö oo! Niiin rakas!
    ;) No sitä saa ehkä oottaa..

    VastaaPoista

Kommentit piristävät, kiitos! :)