lauantai 24. marraskuuta 2012

Muuttoväsymystä





Lapset on olleet nenät kiinni olkkarin ikkunassa aina kun isi on lähestynyt uuden muuttokuorman kans kotia.
Se viimeinenkin tuli eilen illalla. Reipas mies kävi eilen kahteen otteeseen espoossa ja toisella kerralla otti N:n mukaansa.

Mulla on muuttoväsymys. Eikä pelkästään mulla, vaan miehellä ja lapsilla myös.
Niin paljon purkamattomia pahvilaatikoita ja jätesäkkejä.
Mä jo mietin tosissani lavaa pihaan ja sinne vaan surutta kaikki loput mitkä ei oo paikoillaan :P.
En vaan enään jaksais tän kaiken jynssäämisen ja pakkaamisen ja purkamisen ja kantamisen jälkeen tehdä muuta kuin nostaa koivet kohti kattoa.
Lisäksi oon viikot lasten kans keskenään ilman autoa ja koitan samalla laittaa tän puolen yksinäni kuntoon.
Onneks on ihania ystäviä jotka piipahtaa väliin avuksi. Tää kun tuntuu loputtomalta suolta.

Mun väsymys johtuu myöskin kilpirauhasesta. Viheliäinen.
Lääkitys on ollut vähän liian pientä joten se alkaa näkymään nyt. Kivaa tuollanen lääke joka vaikuttaa noin pitkällä viiveellä.
Mun hiukset alkaa taas menee järjettömään takkuun ja huopumaan. Ohenneet ihan kamalasti. Väliin kun vetää hiuksia erilleen niin välissä on vain hämähäkinseittiä muistuttavaa suttua. Tunti menee helposti selvittäessä hiuksia suihkun jälkeen. Ei auta hoitoaineet eikä kookosöljyt. Öljy päässäkin hiukset tuntuu rutikuivilta. Eikä aina hiusten harjauskaan.
Jouduin 2010 keväällä lopulta leikkaamaan hiukset kokonaan lyhyeksi kun niitä ei enään yksinkertaisesti saanut selvitettyä. Niskassa oli huopunut möykky joka oli syntynyt parin viikon aikana.
Silloin en vielä tiennyt vajaatoiminnasta (joka oli ollut silloinkin jo mulla kauan), mutta kuulin jälkeenpäin että liittyy siihen tuo hiusjuttu.
Ennen mun hiukset oli niin liukkaat, että edes ponnaria en pystynyt pitämään kun se aina liukui pois...

Järjetön palelu on palannut. Huomaan taas öisin liimautuvani mieheen kiinni ja tunkevani kylmiä raajojani häneen kiinni. Ihana lämpöpatteri! ;)
Ja tuo väsymys.

Keskiviikkona on 1,5h aika vyöhyketerapeutille. Positiivinen jännitys päällä :).

Tänä viikonloppuna me unohdetaan koko muuttohomma. Suljetaan silmät noilta korkeilta vuorilta jotka kohoaa kohti kattoa. Keksitään jotain tosi kivaa.

2 kommenttia:

  1. Niin tuttu tunne toi muuttoväsymys! Koittakaahan jaksella siellä <3 Ja teijän asunto näyttää ihan super ihanalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis vielä ainakin viikko jaksaa laittaa. :) mut tuleepahan joulusiivous samalla. Talvivaloja oon jo laitellu sinne tänne ;) tunnelmaa tuomaan kaaoksen keskelle.

      <3 kiitos, se onki! ;)

      Teillä on vissii remppa valmis ja muutenki mallillaan jo kaikki?

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos! :)