torstai 14. helmikuuta 2013

Kun olin 18-vuotias...








:D maalla on mukavaa. Maalarit töissä.

Sain Aniirilta iän. :)

Kun olin 18-vuotias… 

Asuin: Asuin Seinäjoella tyttöjen kanssa ja meillä oli maailman paras ystäväporukka.


Olin: Onnellinen ystävistä, todella harvoin kotikotona ja viikonloput serkkulassa hetjärvellä. 

Väliin masentunut ja luultavasti kilpirauhasongelmat alkoi jo vähän tuota aiemmin.

Ajoin: jalkapelillä. Kaverin autolla. Äitin autolla jos sain sen joskus mukaani. Pyörällä. 

Pelkäsin: nukkua ovi auki, paniikkikohtauksia, piikkejä, hammaslääkäreitä ja sairaaloita. Ystävään liittyviä juttuja.


Työskentelin: Naisvoimistelijoissa lasten jumppaohjaajana.

Halusin olla: vanhana pitkähiuksinen hippimummo omassa siirtolapuutarhamökissä jossa sois reggae ja mulla ois ainaki koira. Tanssisin ja hoitaisin mun rikasta puutarhaa. Eikä ois huolenhäivää. Järjestäisin juhlia ja illanviettoja ystäville.

Halusin olla huolettomampi.


Nyt olen: 24-vuotias vielä hetken.

Olen: Nainen, äiti, vaimo, ystävä.. Kotiäiti. Haaveilen koulusta ja siitä että löytäisin ammatin jossa viihtyisin.


Ajan: meiän rouskulla jonku merkkiä en ikinä muista. Vanha se on enkä tykkää siitä yhtään. Mutta eteenpäin pääsee :).


Pelkään: menettämistä. Asioita joita en tähän kirjoita.


Työskentelen: kotona. Haluaisin oman yrityksen tai tehdä töitä pienessä yrityksessä. 


Haluan: antaa lapsille tasapainoisen ja onnellisen elämän niin kauan kuin se on meistä kiinni. Elää terveellisesti. Antaa lapsille hyvän pohjan terveellisiin  ja hyviin elämäntapoihin ja elää siis myös itse niin. 

Haluan myös palavasti ulkomaille vaikka asumaan joskus. 

(Tykkää niin saat iän.)

3 kommenttia:

Kommentit piristävät, kiitos! :)