keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kiva arki
















Vein tänään miehen ja veljen töihin että sain auton käyttöön. Mun veli tuli viikonloppuna asumaan meille kahdeksi kuukaudeksi... saas nähdä millon alkaa käymään tää 62m2 kaksio turhan ahtaaksi.

Pankkiautomaatti imaisi kortin kesäkuun lopussa ja sain vasta nyt aikaiseksi mennä konttorille tilaamaan uuden. Hyvin oon pärjännyt kyllä ilmankin. Tilasin ajan näöntarkastukseen koska viime kerralla olin raskaana.

Olispa meilläkin lähikirjasto tuota luokkaa kuin Entressessä. Lapsetkin viihty ihan erilailla kuin tuossa lähikirjastossa. Siellä menikin pari tuntia aamusta.
Kangaskassi pullollaan lähettiin sieltä kotiin. Kirjaston suurkuluttajat. Tärkeimpänä kassissa oli pottailukirjat.
Argh kun mulla menee hermot tuon pojan pelleilyyn pottailun kans. Jossain vaiheessa kun sillä oli oma innostus korkeella niin itse olin niin väsynyt etten vaan jaksanut sitä säätöä. Haluan jo vaipan ainakin vanhemmalta pois. Jos sais kaks kärpästä yhdellä iskulla niin ei haittais ollenkaan. Tyttö kun on niin kova matkimaan kaikkea mitä isoveli tekee.

Kummityttö oli lähettänyt kirjeen. Voi ihana! "Paa se teiän osote Facebookkiin." ja mukana oli piirustus naapurin polleista. Söpö. Pitääpä laittaa pieni paketti menemään ekaluokkalaiselle (!!?) kun ei olla vuoteen nähty. Enskuussa on synttäritkin. Kiitos kummitytölle jos äiti (ja mun kummitäti ;)) sattuu tätä lukemaan!

Ps. Pitäis vaatekaupoillekin lähteä. Poika on kasvanut kaikista kesän aikana ostetuista vaatteista ulos. Jos sitä tekis tilauksen johonki nettikauppaan, niin ei palais hermot lasten kans kauppojen ahtaissa väleissä.
Varasin myös tämän kuun loppuun Myyrmäen kirppikselle pöydän koko viikonlopuksi. Sinne lähtee kaikki noille pienet vaatteet. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät, kiitos! :)